?

Log in

If I Gave You Everything...

> recent entries
> calendar
> friends
> profile
> previous 20 entries

Thursday, July 28th, 2005
10:03 pm - Best Night!!!!
Best night of my life so far<33 I love you Matt! you are amazing! Tonight was perfect, I wouldent trade it for anything. You are my one true love, and I hope you know that...A trillion hugs and kisses ~Lucy~

current mood: I LOVE YOU MATT!

(1 muah | ♥Kiss Me♥)

Thursday, July 7th, 2005
1:57 pm - Hey
Hey! havent updated for awhile...I LOVE MATT BALESTER!!! SOOO MUCH! HES THE BEST BOYFRIEND EVER!!! Matt, you're everything I want and more:) xoxo, Lucy

current mood: I Love Matt!!!

(♥Kiss Me♥)

Monday, April 25th, 2005
2:58 pm - *Tears of happiness*

murder
You are Hannibal "the Cannibal" Lector.
Wowie.

Which famous film murderer are you?
brought to you by Quizilla

*Tears* MY IDOL!!! I LOVE HANNIBAL!!! lol, hes a BEAST!

(1 muah | ♥Kiss Me♥)

Wednesday, April 20th, 2005
5:49 pm - Hey
HEY! IM SO HAPPY:) I GO OUT WITH MATT B:) Me and Jed broke up, lol, long story. BUT I LOVE MATT B!!! lol, x's and o's ~Cha Cha~

current mood: loved

(♥Kiss Me♥)

Saturday, April 2nd, 2005
8:46 pm - romantic
hopeless
You are a hopeless romantic person. You think of
love as an innocent light. You are a happy
person and you are also opptimistic. You like
the bright things in life. Many people like
you for your 'breath of fresh air attitude'.

Who are you inside????? (LOTS OF RESULTS)girls only
brought to you by Quizilla

(♥Kiss Me♥)

8:19 pm

You are Marilyn Monroe!
You're Marilyn Monroe!

What Classic Pin-Up Are You?
brought to you by Quizilla

YESSS OMG I LOVE MARILYN MONROE IM SO HAPPY:-D



current mood: content

(♥Kiss Me♥)

8:15 pm - yay

perky
You are a Go-Go Girl! Yay you!

What kind of Sixties Person are you?
brought to you by Quizilla

lol yay! I love the 60's



current mood: crazy

(♥Kiss Me♥)

Thursday, March 31st, 2005
10:03 am - quiz thingie


Which Mean Girls Character are you?
Find out at Toxxic.net

yay! lol whoo hoo! i love that movie!


current mood: giggly

(♥Kiss Me♥)

10:03 am - quiz, lol

<br><center><img src="http://img100.exs.cx/img100/8717/regina8px.gif"><br><a href="http://www.toxxic.net">Which Mean Girls Character are you?<br>Find out at Toxxic.net</a><br></center>

(♥Kiss Me♥)

Sunday, March 27th, 2005
4:12 pm - bat!!!
MY BAT KICKED ASSS!!! whoo hoo!

(♥Kiss Me♥)

Wednesday, March 23rd, 2005
9:30 pm - 13!!!
Hey! todays my birthday! SEND ME KISSES! lol muah Jed! xoxo-Lucy-

current mood: giggly

(♥Kiss Me♥)

Monday, March 21st, 2005
4:28 pm - :)
I love Jed so much! Your the best bf ever Jed! You rock! I love you! amy and Chris broke up, Chris seems a little shitted up:( Amy and Malachi are together now, they needed to hook up, lol. I GOT THE TIFFANYS NECKLACE! Im so happy! I love you Aunt Margie!!! Anyways, lyl! xoxo-bubi

current mood: blank

(♥Kiss Me♥)

Sunday, March 20th, 2005
12:23 pm - :)
:) MY BAT MIZVAH IS REALLY SOON!!!!!:) :) :) -Much lurve Lucy-

current mood: excited

(♥Kiss Me♥)

Tuesday, March 15th, 2005
4:18 pm - Wow
Ugh! I have strep! I feel all strange...I mean, I hvaent had one of those feelings where you REALLY REALLY want someone in a long time. Reed is one of those people...I really really like him, like you dont even know how much! Im going crazy! ah! -Lucy!~

current mood: UGH! I AM SO CONFUSED!

(♥Kiss Me♥)

Monday, March 14th, 2005
7:32 pm
OMG!!! REED ANSWER! I like you soooo much! OMG!

(♥Kiss Me♥)

Thursday, March 10th, 2005
6:53 pm - :)
OMG! I love you Matt C! You are so awesome! omgg come to Ohio!!!! lol MUAH! ~Lucy!~

current mood: I love Matt Carter!

(♥Kiss Me♥)

Wednesday, March 9th, 2005
6:33 pm - Survey
lol, heres one that i just found 500 qustions!!!

001. What is your name? Lucy Elizabeth Abrams
002. Spell your name backwards: smarba htebazile ycul lol thats awesome!
003. Date of birth: 3/23
004. Male or female? Female
005. Astrological sign:Aries
006. Nicknames:Sexy Muffin, Slurp, 3/4 booty, Invader Zim, Duckie, blue cotten candy, HH, Llama, Lulu, Lucha, luchacha, looper scooper, mucha lucha, lucy goosey la boomerafoo moo, Lala, La, Flucy, Luquisha, Lufwanda, Lemon, Shroom Shroom, Noodle Buddy, Barbie, BUMBLE BEER, sticky buns, Lubu, Lu, Limbo, Abrams, Jew Girl, Shalom, L to the hizzle shizzle, Lambert, Mommy, Hockey brother, Loop, Muffin, Fooshaka, lulabell, and many many more, AHHH TO MANY!!!

007. Occupation? HOE! lol, no, im a student i guess..
008. Height:5'1
009. Weight:hmm...I have to check, lol
010. Hair color:brown
011. Eye color:brown
012. Where were you born?cleveland Ohio
013. Where do you reside now?Shaker Ohio
014. Age:13
015. Screen names:omg, i have 36, but my main one is bendystraws32392
016. E-mail addy:funkilulumunki@aol.com
017. What does your aim screen name stand for?BENDYSTRAWS!!! lol, i lurve bendystraws!
018. What is your lj name?loopie_looloo
019. Why did you choose you’re current xanga screename?cuz i am evilluchacha:)

020. Pets:I have a puppy Sir George Harrison (George) and a lizard Smiley
021. Number of candles you blew out on your last birthday cake? 13

022. Piercings? 2 in each ear
023. Tattoo's? none
024. Shoe size:6
025. Righty or lefty?righty
026. Wearing:some awesome jeans, blue socks, and a blue AE shirt
027. Hearing:Like a Virgin-Madonna

028. Feeling:happy
029. Eating/drinking:nothing

Guys/Love/Kissing/And other stuff*


061. Have you ever been in love?yeah
062. How many guys have you told "I love you"?4
063. How many people have you been in love with?3
114. Does someone in your family wear a toupee?lol no
115. Do you have any nieces or nephews?no
116. Are your parents divorced?no
117. Do you have step parents?no
118. Has your family ever disowned another member of your family?yeah
119. If so for what?We dont like to talk about that...
120. Did some of your family come to America from another country?Yeah

Music Stuff*


121. What song do you swear was written about you or your life?lol, theres alot
122. Do you own any embarrassing CD’s?lol, nope! i love all my cds!
123. What's the best CD you own?umm...Beautifull Garbage by Garbage
124. What song do you absolutely hate?ugh, theres a few
125. What song could you not stop listening to, but eventually got annoying because the radio (or yourself) played it out? lol, umm...I dont know!
126. What song reminds you of that special someone?U Got It Bad

Okay, I Name An Artist And You Give A Lyric From Any One Of Their Songs!


127. Pink: Your Just like a pill
128. Aerosmith: I go Crazy Baby
129. Madonna: Like a virgin being touched for the very first time
130. Korn: uhhh...
131. Backstreet Boys:Quit playin games with my heart

132. The Beatles: Look for the girl with the sun in her eyes and shes gone
133. Sublime: uhhh
134. J.Lo:What you get is what you see
135. *Nsync:Oh baby girl your gone

136. Limp Bizkit:Keep Rollin Rollin Rollin
137. Britney Spears:Your Toxic im slippin under
138. Creed:Can you take me higher?

39. Enrique Iglesias: you can run you can hide but you cant escape my love
140. Alicia Keys: I keep on fallin, in and out, of love, with you
141. Christina Aguilera:You are beautifull no matter what they say
142. Eminem:How you gonna breast feed me mah? when u aint got no tits! (HA)
143. New Found Glory: uhhh
144. Kelly Clarkson: The trouble with love is, it will tear you up inside, make your heart believe a lie
145. Kelly Osbourne: Yeah ive made up my mind, im keeping my baby
146. Mandy Moore: Baby wont you walk me home? I dont wanna go all the way alone...
147. Eve: omg! ahh, i love eve and i cant think of nething!
148. Aaliyah: Ill be more then a woman
149. Nelly: Its gettin hott in hurr, so take off all your clothes
150. Good Charlotte:Shake it once thats fine, shake it twice thats ok, shake it three times, your playin with yourself again!

151. Incubus: Hey Meglolamaniac, your no jesus (blah? lol)

Favorites*


152. Color:Pink
153. Food:watermelon
154. Song:I forget! lol
155. Show:DEGRASSI
156. School subject:ummm...skipping class?lol
157. Band/singer: Garbage
158. Animal:hmm..I have alot!
159. Outfit:OMG! I HAVE TO MANY TO KNOW!
160. Radio station:105.7 OLDIES!
161. Movie:A midsummer Nights Dream
162. Article of clothing:hmm...I DONT KNO!!! IM A CLOTHES ADICT!
163. Cartoon:Duck Man, or South Park
164. Actor:Johnny Depp
165. Actress:Charlize Theron
166. Potato chip:hmm...im not much of a chip person
167. Drink:dr Pepper
168. Alcholic drink:hmm...Champagne! (dont tell mommy! lol)
169. Holiday:prolly either valentines day or Halloween
170. Perfume/cologne:Curious by Britney Spears
171. Pizza topping:Cheese

172. Jello flavor:watermelon

173. TV show:Degrassi (lol, u asked that)
174. Board game:Clue or Monopoly Wine verison:)
175. Video game:DDR
176. Website:xanga.com or livejournal.com
177. Book:hmm...It
178. Computer game:The Sims 2
179. Number:hmm...1!
180. Cereal:I LOVE ALL CEREALS!

181. Comedian:Eddy Izzard
182. Dessert:hmm...i dunno

183. Disney character:Mushu from Mulan
184. Clothing store:Abercrombie and Fitch or American Eagle

185. Passtime:Hanging with friends
186. Teacher:Madame Catalano I guess.
187. Childhood toy:DILDO! lol, jkjk
188. Carnival game/ride:Clowns scare me, so carnivals do to
189. Candy bar:hmm...dunno
190. Magazine:YM or Teen People
191. Salad dressing:hmm...ranch?
192. Thing to do on the weekend:Hang with friends
193. Hot drink:Hot Chocolate *cough* cum *cough* lol, jkjkjk
194. Season:Spring
195. Sport to watch:Football
196. Person to talk to online:hmm...Matt Carter, my sexy boston buddy!

Your bedroom/sleeping habits*


197. What color are your sheets?purple
198. What color are your bedroom walls?green

199. Do you have posters on your wall?yeah
200. If so, of what?random shit
201. Do you have a tv in your bedroom?no
202. How many pillows are on your bed?like 8
203. What do you normally sleep in?umm...pj pants and either my bra or a big tee shirt
204. Describe one of your pajamas:umm...my black cami and my stipey blue pj pants, SEXY! lol

205. What size bed do you have?King Baby;)
206. Do you have a waterbed/bunk bed/daybed?bed
207. Do you have your own phone line in your bedroom?no, but i have a phone in there
208. Do you listen to music while trying to fall asleep?sometimes
209. Describe the last nightmare you had:umm...I fucked some1, not telling who though! ICK BAD DREAM!
210. Do you sleep with stuffed animals?yup:)
211. How many people can comfortably sleep in your bed?alot:)
212. Do you sleep in any unusual positions?well, I dont really call unusual positions sleeping, I mean, I do when I am sleeping with someone! lol, jkjk, umm...not really
213. Do you have to share your bedroom with a sibling?nope

214. Do you snore?not really
215. How about drool?no
216. Do you have an alarm clock in your room?yeah
217. What color is the carpet in your room?i cant remember!
218. What's under your bed?makeup and random stuffs

~This or that~
219. Beach/mountains:beach
220. Donuts/bagels:bagels

221. Day/night:night
222. Wicked witch of the east/wicked witch of the west:west
223. Heaven/hell:hell
224. Make love/have sex:both;)
225. Coffee/tea:coffee
228. Britney/Christina:Christina
229. Swiss cheese/American cheese:American
230. Real World/Road Rules:Both!

231. Backstreet Boys/*Nsync:*Nsync!

232. Silver/gold:silver
233. Nike/Adidas:Adidas
234. McDonalds/Taco Bell:niether, ew!
235. Sweet/sour:both
236. Punk/emo:niether
237. Hot/cold:hot
238. Winter/summer:summer
239. Spring/fall:spring
240. Operas/plays:plays
241. Read/watch TV:read
242. Cd's/tapes:cds
243. Dvd's/vhs:dvds

244. Old/new:both
245. Shorts/skirts:both
246. Pink/red:pink
247. Colored pictures/black & white photos:both
248. Meat/vegetables:neither
249. Mexican food/Chinese food:chinese!
250. Commercials/infomercials:infomercials!
251. Scary movies/comedies:BOTH! SCARY MOVIE!!! lolol

252. Bikinis/one piece bathing suits:Bikinis!
253. Sandals/tennis shoes:I like both

254. Dogs/cats:dogs
255. Unicorns/fairies:fairies!
256. Water/land:both
257. Sugar/spice:sugar
258. Black/white:black
259. Ribbons/bows:ribbons and bows!
260. Chicken/beef:neither
261. Colored christmas lights/regular white christmas lights:white ones
262. Cars/trucks:cars
263. Austin Powers/James Bond:Austin Powers!
264. Popcorn/pretzels:popcorn
265. Hip/hop/oldies:both
266. Passionate kiss/peck:Passionate!
267. WWE wrestling/real wrestling:real
268. Back rub/foot massage:Back Rub
269. Picture frames/photo albums:Photo Albums

270. Pens/pencils:pencils

What Is Your Opinion Of The Following*


271. Eminem:LOVE HIM
272. Virgins: I wont comment cuz im not one...
273. God:w.e, long story, lol
274. The Osbournes:awesome!
275. Reality TV:awesome!
276. J.Lo:shes cool
277. Religion:its okay
278. Emo music:its ok i guess
279. Valentine's Day:YAY!
280. Christina Aguilera's comeback:AWESOME!
281. Homosexuals:nothing wrong with that
282. Abortion:awesome, is ur choice, but abortion is a good idea, I mean people get raped, ppl arent ready
283. Inter-racial relationships: awesome
284. Murderers:teehee
285. Death:interesting
286. Sluts:hehe, i sorta am 1
287. Pre-marital sex:lol, its fine

288. Terrorism:UGH!
289. Pornography:lol, fun fun
290. Fortune tellers:AWESOME!
291. Threesomes:awesome
292. Prostitution:me!
293. Politics:ugh
294. Country music:okay
295. George W. Bush:UGH
296. Cloning:cool
297. Britney's boobs:dude, lay off, they may actually be real, go fuck a tree
298. Gas prices in America:OMG CRAZY!

Name Game*
What Do You Think Of When You Hear These Common Names?.

299. Jack: hott pirate
300. Tiffany: expensive jewlrey

301. Ben: hot
302. Maria:mexico
303. Jennifer:Jlo
304. Nicole:Hiltons
305. Amy: My best friend
306. Adam: Cool name
307. Richard: wierd
308. Justin: Weird name
309. Arnold: Germany
310. Natalie:My aunt
311. Tom: ONiel
312. Charlotte: Butterflys
313. Harold: AND THE PURPLE CRAYON!

314. John: JACOB JINGLEHIEMERSHCMITT!!

315. Joel:Happyness
316. Vanessa: slut
317. Michelle: prude
318. Kevin:hot
319. Brent:hot
320. Jake: HOTNESS

321. Billy: Emo
322. Sarah: contentness
323. Melissa:Joan Hart
324. Caleb: doggies
325. Nick: and Jessica!

326. Linda: my aunt

27. Taylor: A cute puppy
328. Jordan: Religon
329. Jamie: Boys and girls name? lol

30. Adrian: interestingness

Have You Ever*


331. Mooned anyone?no
332. Been on a diet? if anorexia counts

333. Been to a foreign country? yeah

334. Broken a bone?yeah
335. Swallowed a tooth/cap/filling? yeah
336. Swear at a teacher? yeah
337. Talked to a lj member via e-mails or instant messages?yeah
338. Got in a fight? yeah
339. Dated a teacher?no
340. Laughed so hard you peed your pants? lol, no
341. Thought about killing your enemy? yeah
342. Gone skinny dipping? yeah
343. Met another Blurty member in the flesh? no
344. Told a little white lie? yeah
345. Told a secret you swore not to tell? yeah

346. Stolen anything? no
347. Misused a swear word and it sounded absolutely stupid? no
348. Been on TV? yeah
349. Been on the radio?yeah
350. Been in a mosh pit?no
351. Been to a concert? yeah
352. Dated one of your best friends? yeah
353. Loved someone so much it makes you cry? yeah
354. Decieved somebody close to you? yeah
355. Broken the law?yeah, i thinkn so
356. Been to a rodeo?yeah
357. Been on a talk show? no
358. Been on a game show?no
359. Been on an airplane? yeah
360. Got to ride on a firetruck? yeah
361. Came close to dying? yeah
362. Cheated on a bf/gf? yeah
363. Gave someone a piggy back ride?yeah
364. Terrorized a babysitter? yeah
365. Made a mud pie? yeah
366. Had a dream that our falling off a cliff? not really
367. Snuck out of the house at night? yeah
368. Been so drunk you don't remember your name? lol no
369. Had an eating disorder?yeah
370. Felt like you didn't belong? yeah
371. Felt like the 3rd wheel? no
372. Smoked?no
373. Done drugs?no
374. Been arrested?no
375. Had your tonsils removed? no
376. Gone to camp? yeah
377. Won a bet?yeah
378. Written a love letter? yeah
379. Gone out of your way to be with the one you love? yeah
380. Written a love poem? yeah
381. Kissed in the rain? yeah
382. Slow danced with someone you love? yeah
383. Participated in cyber sex? lol yup
384. Faked an orgasm? no
385. Stolen a kiss? once
386. Asked a friend for relationship advice? yeah
387. Had a friend steal your bf/gf? no
388. Watched the sunset/rise with someone you love? no
389. Gotten a speeding ticket? no
390. Done jail time? no
391. Had to wear a uniform to work? no
392. Won a trophy? yeah
393. Thrown up in public? yeah
394. Bowled a perfect game?no
395. Failed/got held back? no
396. Got perfect attendance in grade school?no
397. Roasted pumpkin seeds?yeah
398. Taken ballet lessons? yeah

399. Attempted suicide? yeah
400. Cut yourself? yeah

Childhood Stuff*
401. Did you play with Barbies? yup!

402. Did you own Treasure Trolls?yeah!
403. Did you watch Beverly Hills 90210?yeah!
404. Did you play Simon?yeah!
405. Did you watch Fraggle Rock?yeah!
406. Did you wet the bed? a few times, lol
407. Did you believe there were monsters in your closet or under your bed? yeah!
408. Did you wear the underwear with the days of the week on them?HELL YA!
409. Were you shy?sorta
410. Were you spoiled?yeah
411. Were you abused?verbally once or twice just from so much yelling
412. Did you go to the circus?yes *EEP*
413. Did you go to the zoo? yeah

414. Were you in a car accident?yeah
415. Did you build snowmen? yeah
416. Did you cry when you scraped your knee? yeah
417. Were your older cousins mean to you? no
418. Did you think slinkies were cool? yeah
419. Did you think the Ninja Turtles really lived in the sewer?lol no
420. Were you afraid of the dark?not really
421. Did you have slumber parties? yeah
422. Did you have New Kids On The Block sheets, curtains, sleeping bags, dolls and pajamas? no, i had some of that stuff
423. Did you tease your hair out like Tiffany?no
424. Did you believe in the Easter Bunny/Santa ClausI/ and the Tooth Fairy?yeah! what do you mean Did! lol, yeah, i did, untill that one christmas that my uncle played a tape and it broke and it said HO HO HO for like an hour straight

Randomness*
425. Do you believe in aliens? yeah!
426. Name three things that are next to your computer: phone, fairy wand, and magizene
427. Do you have any hidden talents:yeah, i can take my bra off without taking my shirt off and i can blow cheese bubbles

428. Do you wish MTV would play music videos?lol, they do dumbass
429. If you were to star in a movie, what kind of movie would it be? hmm..i duno!
430. What would your movie star name be? Lucielle Ball! My idol!
431. Do you play any sports? yeah
432. What's the scariest movie you've ever seen? umm...I dunno...Alot of freaky ones

433. What is the best movie you've seen in the theater or rented recently?hmm dunno
434. What is the dumbest movie you've ever seen? i dunno

435. Do you drive?no
436. What is your dream car?SUV
437. Do you think your good looking?I dunno

438. Do others think you are good looking?I dunno, ppl say I am
439. Would you ever sky dive? yeah!
440. Do you believe in Bigfoot?yeah!
441. How many rooms do you have in your house?umm...alot? lol
442. Are you afraid of roller coasters? nope
443. Do you believe in God? i guess
444. Do you believe in Satan?yeah
445. Do you believe there is a heaven? i dunno
446. Do you believe there is a hell? yeah
447. Do you own a pool table?no
448. Do you have a pool?no
449. Do you have a dishwasher in your kitchen? yeah
450. Do you like chocolate? yeah
451. Who/what is on your 2005 calendar?Happy Bunny
452. How many U.S. states have you been to? umm alot
453. Ever wished on a shooting star? yeah
454. Best Halloween costume you ever wore? umm...My vampire Whore costume

455. Do you carry any weapons on you? no unless you count my drop dead sexy boobs, lol, jkjk
456. What is your weakness? PUPPIES AND CANDY! and hot guys:)
457. Name something you can't get enough of:umm...guys
458. Describe yourself in 3 adjectives: Fun, Funny, Slutty
459. How many kids do you want to have? i dunno
460. Future daughter’s names: Sumac
461. Future son’s names: Penncillin
462. What is your ideal way to die? an old woman after the last time of fucking some1, lol
463. How do you release stress? i dunno
464. Are you a trendy person? I dunno yeah
465. Are you an artistic person? yeah

466. Are you a realistic person? no
467. Do you un-tie your shoes every time you take them off? no
468. Are you a strong person? Emotionally? yeah
469. Are you a strong willed person? yeah
470. Who is the last person to e-mail you? umm...Amy

471. Who is the last person to IM you? Danny
472. Do you hate chain e-mails?sometimes
473. Are you a deep sleeper?no
474. Are you a good story teller?i dunno
475. What do you believe is your best quality? Physically?hmm..I dunno! im good at giving bjs:) lol
476. What is your greatest accomplishment? hmm..i dunno
477. Do you like to burn candles or incense? yeah
478. Do you do yoga? sometimes
479. Do you have your own credit card?no
480. Let's say you win the lotto.ID SCREAM!
481. Do you have a check book? no
482. Do you like your driver? lol, huh?
483. Do you tan easily? no!
484. What color is your hair naturally? Brown
485. How many fillings do you have? 1
486. How many cavities did you have at your last dentist visit?1
487. Worst feeling in the world?heart break
488. Best feeling in the world? Love
489. Is the glass half empty or half full?half full!
490. Last thing you downloaded? umm...my new icon
491. Do you catch yourself using online terms in your real life?yeah, im always like JK! lol!

492. What do you think people think of you?i dunno
493. Are you a likeable person? i dunno
494. Do you need therapy? yeah
495. Do you take medication for a chemical imbalance? yeah
496. What the best way to be proposed to? I WANNA GET IN UR PANTTSSS

497. What kind of movie would you star in? hmm..porn, lol

498. If Fed Ex and UPS were to merge, would they call it Fed UP? lol, yes
499. When are you moving? never...
500. What's your favorite phrase?SEX IS YUMMY!

current mood: blank

(♥Kiss Me♥)

Tuesday, March 8th, 2005
5:14 pm - Quiz thingie ish
Name:Lucy Abrams
Single or Taken:Single! Sorta lovin it I guess...
First Real Boyfriend:Ian Holie COME BACK TO OHIO!!!! lol
Current/Last Realationship: Tyler Leftridge, I am still so confused! Tell me the truth!
Do you like anyone:Yes;)
Do you believe in love at first sight?:Or should I walk by again? lol, jk. Yeah I do
Who was your first kiss:I cant remember...I have to think
What was your longest lasting relationship:With Brandon for like 6 months
Can Friends become lovers:Yeah, definently
What is your favorite love song:L.O.V.E by Nat King Cole
How many bf/gfs have you had:10
Who was the hottest bf/gf you have ever had:Tyler Leftridge
How far have you gone:To far...
Have you ever went out with some1 older or younger then you:Both, that little boy was hott! So are you Matt C! Oh, and Tick tock...lol no preassure!
Is true love possible at any age:Yes, definently
What age is sex appropriate:whenever your truley ready, not just cuz ur horny little self says you are, you have to really want it and be able to handle it
Have you ever had feelings for the same sex:Ew, no!!! I mean, theres nothing wrong with that, but thats not who I am
Is love blind:Depends on the person
Did you like this quiz:YEP! I MADE IT:)


I made that, use it whenever ur bored, lol:) -Lucy-

(♥Kiss Me♥)

5:08 pm - :(
:( Nora cant come to my batmizvah! I still love you so much Nora! You are the best! Bff! neways, today was to long! Ah!~Lucy!~

current mood: cranky

(♥Kiss Me♥)

Monday, March 7th, 2005
3:41 pm - DDR
Ah, i just aced a really hard song on DDR! IT WAS HARDD!!!! lol, neways, muah! bibi~Lucy~

current mood: accomplished

(♥Kiss Me♥)

> previous 20 entries
> top of page
LiveJournal.com